Ученичке компаније

Придружите се Фејсбук страници Vector Studia

Промо филм компаније Vector Studio:

 

Компанија ,,Organic”

Ученичка компанија „Organic“ настала је при реализацији пројекта Министарства омладине и спорта „Органска производња-развојна шанса за младе“. Бави се производњом и паковањем спедифичних производа израђених од природних сировина из нашег окружења. У производном асортиману имају слатка од љубичице, вргања и црне трубе, затим природни инстант „Organic coffe“, органско ђубриво „Animalia“, као и 12 врсти органских чајева. Оно што је карактеристучно за све њихове производе је то што поред занимљивих састојака и амбалаже сви производи имају лековита својства. Анкетом која је рађена по методу случајног узорка на 136 испитаника, утврдили су да је 89% људи покушало да се ослободи неких штетних навика, од којих 94% није успело. Због тога је и настао производ „Organic coffe“ који као мешавина какаа, пројиног брашна, кима и жутог шећера представља природну замену вештачким инстантима који су свакодневна навика данашњег потрошача. Линија слатака настала је како би се помирила навика потрошача да су слаткиши опасни по људско здравље, што води до тога да слатко од љубичица има позитивно дејство на респираторне органе, вргањ антибиотско дејство,а црна труба висок проценат фосфора. Како би ученици проширили органску производњу потребних сировина, и потрошачима створили здраве услове за кућно узгајање биљака, настало је органско ђубриво „Animalia“ које представља мешавину ђубрива слепог миша кога нема на нашем тржишту и минерала зеолита. Ова мешавина има 9 пута више корисних материја него остала ђубрива, нема непријатан мирис, упија слободне радикале, итд.
Ова ученичка компанија је након пласирања на Национално такмичења најбољих ученичких компанија, своје производе представила на том такмичену 16. и 17. маја. Такмичење је било у организацији „Достигнућа младих“ у Србији. Првог дана су ученици своје производе представљали на штандовима у Delta City-u, а другог дана на четвороминутној презентацији у Дому посланика. У конкуренцији од 20 компанија, ова ученичка компанија освојила је 2. место. Реакције посетилаца су биле и више него позитивне, обзиром да се производи из понуде ове ученичке компаније не могу пронаћи на нашем, ни страном тржишту.
Генерални менаџер компаније, Кристина Петровић, ученица 4. године Економске школе у Нишу, освојила је награду за једног од десет најбољих младих лидера у Србији у конкуренцији од 100 ученика. Ово признање додељено је ученицима који су показали посебне лидерске вештине, иницијативу и промовисали предузетнички дух. Овим признањем дата је сатисфакција трогодишњем ангажовању Кристине у програму ученичких компанија, различитих пројеката на тему омладинског предузетништва, вођења ученичког парламента, итд. Како она каже, водити људе је један од најтежих послова са којима се она до сада сусрела, али и једно од највећих задовољстава када као тим и једна велика целина својом упорношћу, радом, истрајношћу и трудом остварите добар резултат.
Чланови компаније:

Кристина Петровић, генерани менаџер и менаџер производње
Јован Брацановић, менаџер финансија
Анита Стефанов, менаџер набавке,

Анђела Дурмишевић, менаџер маркетинга и продаје
Огњен Станковић, менаџер планско развојног сектора
Професор-ментор Братислав Васић