Ученици освојили 3. место на такмичењу “Дигитални маркетинг у туризму”

Трећу годину за редом Факултет за туристички и хотелијерски менаџмент Универзитета Сингидунум организује такмичење за ученике средњих стручних школа и гимназија. Овогодишња тема била је:  Дигитална комуникацијa у туризму Србије.  Финале такмичења у Нишу је отворила проф. др Радмила Живковић, која је поздравила све такмичаре и њихове менторе. Наша школа је узела учешће на овом такмичењу. Екипа коју су чинили ученици:  Лазар Милић, Андријана Динић  и Жаклина Петровић, а са менторима  Јованом Стојковић и Данијелом Ђукић освијила је треће место. Жири су сачињавали:  Драгана Сотировски,  уредница Дописништва РТСа у Нишу,  Мирослав Милосављевић, професор Угоститељско-туристичке школе Ниш, Николија Перић, туристички водич ТА Нитравел Ниш, др Ивана Брдар, доцент ФТХМа и Предраг Обрадовић, маркетинг и ПР менаџер Универзитета Сингидунум. Модератор је била Милена Бокић, асистент у Центру Ниш. Циљ такмичења је упознавање средњошколаца са туристичким потенцијалима Србије, маркетингом, а посебно интернет маркетингом, развијање њихове креативности и самопоуздања, као и међусобно упознавање и дружење средњошколаца.

Ученици Економске школе су и овога пута показали изузетно знање, како из струке тако и из опште oбразовних предмета, и доказали да оно што науче заиста и примењују у пракси. Одлична информатичка писменост, интересовање за област дигиталног маркетинга и знање које су добили у овој школи показали су се као добитна комбинација. Ученици су добили све похвале од стране жирија као и препоруке да ће једнога дана бити одлични маркетинг менаџери.

Ова награда је само још један у низу доказа да наши ученици остварују успехе на различитим пољима, показују своју креативност и самопоуздање и да са разлогом можемо бити поносни на њих.

takmicenjedigitalni marketing

 

Извештај сачиниле

Ђукић Данијела
Стојковић Јована